Gijs Mensing, Strategy Designer bij Business Models Inc., begeleidt op zijn eigen energieke manier bedrijven bij het vormgeven van hun strategie, het innoveren van hun business model, de validatie daarvan en bij het ontwerpen van een succesvolle implementatie. Gijs gelooft dat, door het concreet en begrijpelijk maken van de strategie voor de individu en door medewerkers vroeg in het proces te betrekken, al snel en met veel enthousiasme invulling gegeven kan worden aan de strategie.

Dat de ontwikkelingen in de wereld snel gaan en dat er daarmee een noodzaak is voor bedrijven om zichzelf steeds opnieuw uit te vinden, heeft Gijs ervaren in zijn 12 jaar ervaring bij ING Bank en PwC Advisory. In zijn rollen als marketeer, programma manager en verander consultant is hij altijd bezig geweest met grootschalige transformaties en waarde proposities.

Gijs gelooft in het innoveren vanuit (latente) klantbehoeften en het triggeren van de intrinsieke motivatie van de medewerkers. Om als bedrijf succesvol te zijn moet je waarde toevoegen voor de klant, om een bedrijf echt te kunnen veranderen moet het waarde toevoegen voor de medewerker.

Gijs spreekt Engels en Nederlands.